Pop-up trgovina Camper


Pop-up trgovina Camper V svetu postajajo vse bolj popularne t. i. pop-up trgovine ali »temporary store«.

Začasne trgovine se pojavijo na določeni lokaciji in jo hitro spremenijo, saj želijo s tem pokazati, da lokacija včasih ni pomembna; ko je stranka zadovoljna z izdelkom, bo odšla ponj tudi na drug konec mesta, če je res prava oboževalka izbrane znamke.

Trend izhaja iz gverilskih trgovin, ki jih je leta 2004 lansirala blagovna znamka Comme de Garcons. Njihove trgovine so bile odprte na najbolj nemogočih, zapuščenih lokacijah, in to zelo kratek čas, največ eno leto. Bolj kot je bil prostor asketski, surov, bolj jim je bilo všeč.

Danes so začasne trgovine pomembna realnost. Poudarek torej ni več na škatlici, temveč izključno na vsebini. Začasne trgovine odpirajo celo predstavniki luksuza, kot recimo Louis Vuitton.

Začasne trgovine so v svetu posebnost, ki pritegne pozornost javnosti in medijev. In če obiskovalec ob tem uživa in odnese domov več kot samo polno vrečko, je namen dosežen. Tudi pri podjetju Camper že dalj časa uporabljajo princip, da najdejo zanimivo lokacijo za novo trgovino, nato začnejo prodajati na zelo improviziranem pohištvu in šele čez čas trgovino opremijo. Torej nasprotni princip super luksuzni opremi trgovin, ki velja kot standard v visoki modi.

Camperjeva pop-up trgovina na reki Ren v Nemčiji nima začasnega pohištva, vsak detajl je skrbno načrtovan in dizajniran, prostor je svetel in daje občutek, kot bi se med izbiro primernih čevljev sprehajali po planetariju. Doživetje nakupa – tukaj lahko to zapišemo z velikimi črkami. In morda se lahko poigramo tudi z mislijo, da smo v galeriji sodobne umetnosti, le da nas namesto kustosov obkrožajo prodajalci in kupci čevljev.

Camperjev paviljon, katerega arhitekt je Diébéd Francis Kéré, pritegne tako naključne obiskovalce kot ljubitelje pop-up trgovin, saj je v prav vseh pogledih pravo nasprotje velikim nakupovalnim centrom. Prevladujoča bela barva prostor mehča, posamezni kontrasti pa zagotavljajo razgibanost in razbijajo monotonost.    

Galerija slik



Komentarji

  • Hitri kontakt

    ARITMIJA MEDIA d.o.o.
    Vošnjakova 5
    1000 Ljubljana

    T: 041 553 005
    @: info@aritmijamedia.si

  • O portalu revije Eko hiša & stil

    EKO HIŠA & STIL je revija, ki ponuja vse na temo ekološke gradnje in ureditve individualnih stanovanjskih hiš, vrta in okolice. Programska zasnova revije pokriva tematiko ekološke gradnje in ureditve individualnih stanovanjskih hiš: konkretne individualne ekološke projekte s kratkimi reprezentančnimi opisi, tlorisi in glavnimi informativnimi podatki. V njej najdete novosti iz gradbenih podjetij, ekološko gradbeno tehnologijo, finance, dogodke, nove izdelke, nasvete za ekološko gradnjo in opremo doma kot so ogrevalni sistemi, gradbeni materiali, novi izdelki in še več.

  • Povezave